NEWS

Dentist Reveals How He Can Tell If You Regularly Give Blow Jobs

Dammit.

I’m not sure if I would be embarrassed if my dentist figured out that I was regularly giving oral sex, but I’m sure that there are some people out there that might find it problematic for themselves, so thankfully this dentist has decided to tell us all the telltale signs.

Featured Image VIA

This guy seems to be some kind of celebrity dentist on TikTok and was answering a question from a ‘fan’ (ugh) about the oral sex question. Here’s what he had to say:

@dentite#stitch with @cianmcbrien We definitely know 🤫 #dentist#🧠#teeth#dentite#dental#weknow#documentary♬ original sound – Tiktok Dentist 🦷

@dentiteReply to @dentite #greenscreen Part 2 ✅ As Promised 🧠🍭🍭🍭🍭🍭🦷#dentist#lollipop#🧠#teeth#dental#dentite#braces♬ Rasputin (7″ Version) – Boney M.

I get this question a lot, and yeah, we know.

Palatal petechia. This is what it’s called.

If you like, say, sucking on a lollipop, one or two, here or there, not a big deal.

But let’s say you like sucking on multiple, multiple, multiple, multiple lollipops all the time, you’ve got a problem that’s gonna cause palatal petechia.

As you can see, bruising of the soft palate and irritation right there.

Damn. I guess that’s gonna make everyone who enjoys sucking dick even more scared of going to the dentist, although I suppose it means that all guys and girls who enjoying going down on their female partners are in the clear as dentists don’t have a trick to determine that?

Not really sure why anyone would be embarrassed or upset about this anyway, or why they would even care if their dentist knew to be honest, but I suppose some people out there are different to me. It should be celebrated not derided, that’s all I’m saying. Get over that shit in 2021.

For more of the same, check out this story about a dinner lady that tried to give a 12 year old boy oral sex. Errr?

Trending

To Top